6 Ekim 2013 Pazar

Mutfakla Huzurun Bi Bağı Olmalı

Sopsoğuk günler devam ediyor... Haber vereydi azcık sonbahar hazırlık yapardık biz de kışa... Olsun, pat diye çıkar zaten kazaklar, değil mi ? Başıma yıkılan bir dolabım vardı bugün, yazlıklarla kışlıkların kardeşliği :)
Şunu da giyeyim, bunu da...hatta bunu bile.... lahanamsı :)

Bu sene turşu yaptım, iyi bir ev hanımı gibi. Bir de buzluğa bişeler attık, yaza hasret kalmayalım diye. Veee bugün de kahvaltılık sos hazır :)) İyiymiş ya, epeyce eğlenceli. Zaten mutfaksever biri olaraktan ben, musmutlu oldum yaparken bunları.

İnsanlar çeşitli, yemekler gibi...Alınanlar, kıranlar,kırılanlar, kırılması gerekip de kırılmayanlar, hayatımıza zorla girmeye çalışanlar, çıkarmaya çalıştıklarımız, sevdiklerimiz, özlediklerimiz, burnumuzda tütenler, neşelendirenler... Tatlılar, ekşiler, mis kokulular....İşte bunlara farklı bir açıyla yaklaştığım yer mutfak. "Amaaaan olsun, kırarsa kırsın, mis gibi oldu yemek mis"... bide ağlama isteği ile dolunca boool soğanlı bir yemek planlayıp, doğra doğra ağla..muhteşem. Yakalanınca da "ağlamıyorum soğan kaçtı gözüme" diye çamura yatmaca :) Ha bide çay ve kurabiye ikilisi var, mis kurabiye ağzında dağlırken çayı iç, yorgunluğun gitsin, uzaya uçuş yap mutluluktan :)

Bugünlerin sözü: Sevmek derttir ama sevememek daha büyük tasa. Hadi bakalım buyrun... Bol mutfaklı günleeer :)


Domatesli turşumuz olurken :)




Turşumuz olduuuu :)





Kahvaltılık sos :)



4 yorum:

  1. Güzel yazı. Yalnız bu kahvaltılık sos bana tanıdık geldi bir yerlerden :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlıkk, mis gibi görünüyor.
    bi de sen benim burnumda tütenim oldun haberin olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. evet Özlem ablacım, taa kendisi :))

    YanıtlaSil
  4. Betülcüüüğüüümm aynen..aynen :/

    YanıtlaSil