16 Ocak 2013 Çarşamba

Süper Kitaplar :))

Pazartesi yine kitap almak için yollardaydım :)
Özellikle öğrencilerimin okuma kitabı eksiklerini gidermek adına yollara düşmüştüm...
Farklıyı arıyordum... Değişik... İlgilerini çekecek bir şey bulmalıydım.. 
Çok ilginç iki kitaba gitti elim:

Süper Defter 1 ve 2
İçi renkli mi renkli,
Tam kendi ağızlarından, onların dünyasından olduğuna inandım karıştırırken içini..
Tabiki önce ben okumalıydım. Hele de bu kadar neşeli görünürken kitaplar..

İlki: Süper Güçlerim Olsa Allah'ı Görebilir Miyim ?




Burada bir çocuğun gözünden imani bahisler ele alınmış. Hiç bir şeyin kendi kendine olmayacağını , dünyanın mükemmel bir düzende yaratıldığını, her bir yaradılanın rızkının, ihtiyacının en güzel şekilde karşılandığından, Allah'ın mührünün her bir yaradılanda olduğu.. Velhasılı kainat kitabının okunmasından bahsetmiş.. Örnekler hep Kırmızı Kitaplardan çocuk yaşa indirgenmiş ve çizimlerle süslenmiş... 

                      İkincisi:Süper Güçlerim Olsa Allah'la Konuşabilir Miyim? 



Burada da hikaye dua bahsi ile başlıyor.. Allah'ın her duaya cevap verdiği ama en uygun zamanda, en güzel haliyle (Yine misafiriz Kırmızı Kitaplara :) ) Ardından namaz.. Kılınışı , hareketlerin anlamları , ezan, 24 altın hikayesi (bknız: Kırmızı Kitaplar :) )... Hepsi gerçekten akıcı ve anlaşılır bir dil ile anlatılmış..Kendi ağızlarından yazılmış olması da bence çocuklarda ciddi iyi etkiler bırakacaktır. 

Buarada her iki kitapta da sayfa kenarlarına küçük küçük notlarda  "O"nun en güzel isimleri anlamlarıyla yazılmış, çok beğendim onu da :)

Şimdinin çocukları daha bir şanslı sanırım. Ben kitaplarını okurken ne kadar mutlu olarak okuyorum, içinde yazanları ilk kez duymuş olmadığım halde. Renkli, neşeli bir sürü yayın bulunuyor artık... Çizgili dediğime bakmayın benim bile çok zevkle ve bilgilenerek okuduğum bir kitap olduğunu belirtmeliyim. Her yaşın kendine göre alacakları muhakkak vardır... Yazarımız Sayın Zeynep Sevde Paksu'ya, kitabın ilahiyat danışmanı,kıymetli ve sempatik babaları Sayın Mehmet Paksu'ya ( bi kitap fuarında tanışmışlığım var:) ) ve diğer tüm emeği geçenlere sonsuz şükranlarla.. Ellerine ve fikirlerine sağlık  :))






İyi ki kitaplar var...
Hayatlarımıza ışık ola :) 

7 yorum:

  1. Benim de bir blogum olsa Menan Cinleri'ni anlatmak ve paylaşmak isterdim hislerimi...şimdi kitap reklamını görünce aklıma geldi;)) belki bı gun...

    YanıtlaSil
  2. bekleriz canımmm :) olsun bi blogun :)

    YanıtlaSil
  3. Abla
    http://www.timascocuk.com/kitaplar/allahin-isimlerini-ogreniyorum.aspx

    Bunları tavsiye ediyorum ben de.

    YanıtlaSil
  4. evet evet gördüm bu kitapları da..Biraz daha küçükler için sanırım daha uygun bunlar..Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Ablacım bu arada bir şeyler söylemek istiyorum.
    Tabi çok parazit yaptığım için utanıyorum. Böyle sık sık yorum yapmak hoşuma gitmiyor,rahatsızlık vermek istemem.
    Yalnız bir kaç şey söylemek istiyorum.
    Blogu geliştirmek mümkün.
    Reklam ekleyebilirsiniz.
    Bloggerin çok hoş ve profesyonel temaları vardır bunları da deneyebilirsiniz.
    Sayfa numaralandırma vs... özellikler ekleyebilirsiniz.
    Örneğin googlede şöyle bir arama yapıp kolayca meseleyi çözebilirsiniz: "bloguma sayfa numaralandırma" gibi.
    Bunun dışında bloga sayaç ekleyebilirsiniz. sayyac.com dan mesela.
    Böylelikle hangi kelimelerde aranıyorsunuz. Günde kaç kişi ziyaret ediyor gibi soruların cevabını netleştirebilirsiniz.
    Bu arada yazılarınıza mutlaka etiket girin bence.
    Bi de bu yorum yukarıda ki yazıyla alakalı değil o yüzden silinebilir:)
    Ben şevkinizi artırmak adına katkı sağlayabilir miyim diye düşündüğümden bunları yazıyorum :)
    Yalnız güzel gidiyor. Yazılarınızı okumaya çalışıyorum ve gerçekten yazılar hoşuma da gidiyor:)

    YanıtlaSil
  6. Allah razı olsun baya kafa yormuşsunuz :)
    Ne kadar teknoloji özürlü olduğumu hatırlatmama gerek yok sanırım... ki zamane diliyle "fame" olmak gibi bi niyetim yok :))
    arada bir biyerleri karıştırıp biyerlerini değiştiriyorum ama çok ciddi buna kafa yormuyorum.. yazıyorum sadece..
    ama etiket olayını çözdüm mesela,zamanla hayal ettiğiniz gibi olur belkide :))
    buarada yapılan yorumlar kendimi görmemi sağlıyor ondan her türlüsüne açığım.. her zaman bekleriz :)

    YanıtlaSil
  7. Hmmm, sevdim bu kitapları. Deniz'e alayım ben.

    YanıtlaSil