25 Ocak 2011 Salı

adım adım
sokak sokak
gezerek vede tozarak
yollarına bakarak
geçiriyorum bi ömrü
ben gelmeyeceğini bile bile
ama mucizelere inananarak
camlara kapılara bakıyorum
hayaller kuruyorum
kayan her yıldızla sonra
ben içimden seni tutuyorum
çiçeklere adını veriyor
kuşlara sesleniyor
gökyüzüne bulutlarla
 seni çiziyorum

gelmeyeceğini bile bile
ama mucizelere inanarak
seni bekliyorum
günün adını senin adın yapıyorum
ayın adı sen
mevsimler hep seni tanıdığım mevsim bana
her güzel göz seninkinin renginde
her sevdalı şiir sana yazılmış
her neşeli şarkı bana
sana hasret gönlüme,seni bekleyen gözlerime
seni gösteren rüyalarıma,seni seven yüreğime her neşeli şarkı...

gelmeyeceğini bile bile
ama mucizelere inanarak
seni gördüğüm yerden defalarca geçerek,
seni  sevdiğim için hep dualar ederek,
bekleyerek,umutlarımı tazeleyerek
rüyalarda sevinerek
hayallerimi süsleyerek
bekliyorum camlarda bacalarda
bekliyorum en olmadık anlarda
bekliyorum yazılan mısralarda
bekliyorum sevdalı havalarda
bekliyorum...
hayatımın ortasına,ömrümün kalanına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder