1 Mart 2013 Cuma

Yazmayı Özledim

Nereden başlamalı yazmaya bilmiyorum...
Yaşadıklarımdan mı, hissettiklerimden mi, tatilimden mi ?
Yalnız yazmaya hasretim şu an onu biliyorum işte ben...
Yazmak Allah'ın kuluna verdiği en güzel, en kıymetli mutluluklardan sadece ama sadece biri...
Arkadaşlar, çay, yeğenler, şarkı, namaz, aile, çikolata, kitap, deniz, kuş, gülücük, fotoğraf....
Sayamadım ya işte...Sayamadım :))

Kalplerde acılar olur ya bazen. Kendimi tanıyamadığım zamanlar oluyor benimde. Canımın çok acıdığı ve olayları anlamlandıramadığım oluyor mesela. Neyse ki olayı (kısmen de olsa) çözmüş bulunuyorum. Ne zaman manevi hayatımı askıya alsam gün içindeki klasik olaylar çok zor geliyor. Herkes,herşey kirpileşiyor ve dikenlerini fırlatıyor sanki... Sabrım sinyal veriyor. Gerçekten namazın nasıl bir "nefes" olduğunu hissettim sonraki günlerde. Sanki kalbim, beynim donmuştu da dua ettikçe ısınıp eridi buzlar ve kendime geldim. Günahların karartması denen olay sanırım bu. Karara karara içimin her yerine yayılıyor işte, silinmedikçe karalıklar çoğalıyor ve darlık çoğalıyor... Hep hatırladığım bi ayet var: Ra'd Suresinden: "Kalpler ancak Allah'ı anmakla mutmain olur."  Yok yani başka ferahlayacağımız kapı... Başka kapımız yok.  Ama iyi ki de yok, iyi ki de O var hayatımızda...

Yaşadıklarıma gelince STS dönemindeyiz.Sınavlar, aramalar... Ama eğlenceli şimdilik. [Yeni başladığımızdan olabilir tabi :) ] İlginç bir milletiz biz. Komik insanlar. Sınav için aranıyor, 6. sınıf "Çocuğuma sorayım" diyor..Bu çok klasik olan. "Hadi görüşürüz,öptüm canım,Allah'a emanet ol" diyen var... "Ben sınavı hatırlatmak için aramıştım" diyince "Sms atmayacak mısınız?" diyen bugünkü favorim :)) 

Bu arada herkesin kalbine giden mutlak yok "sevgi" bence. Bunu zaten biliyorum ama hatırlamaya ihtiyacım vardı. Zira bazı öğrencilerimle olan sıkıntımı bu hatırlamamın çözeceğine inanıyorum. Hayır tabi ki sadece "sevgi" değil... Merhamet, şefkat... Nasihat değil...Öğüt değil...Uyarılma değil...Sadece anlaşılma ve sevgi bekliyorlar bizden sanırım. (yani şu an çözebildiğim kısmı bu olayın) Sevgi çözer olayları... Eğitim zor, pek zor hemde... Muvaffak eylesin Rabbim. Çok iyi olsunlar tek derdim, isteğim. İzlenecek yolu iyi bulmak gerek ama..

Daha tatil hatıralarımı anlatacaktım ama sanırım yazma kapasitemi doldurdum bugünlük :))  İstanbul hatıralarım gelmeli unutmadan, eskimeden . Halim Selim kuzularımın resimleri ve neşeli hatıraları kayda değer :) Unutuyoruz yoksam :)

Eskilerden biri iki resim eklemek istedim :))




4 yorum:

  1. Öperim, severim, yerim ben boncukları :))

    YanıtlaSil
  2. iyi ki varlar kuzular :) [ki bu çoğul ekine Deniz de dahil :)) ]

    YanıtlaSil
  3. Analarının yazacağı yok sen yaz bari teyzesi vakti merhunu dolmadan...

    YanıtlaSil