16 Şubat 2013 Cumartesi

Biri İndirim Mi dedi ? :)

Bayanlara ait klasik esprilerdendir alışveriş. Ama güzel işte,vazgeçilmiyor ki :) 
Hele de "indirim" yazısı gayet etkili sanırım benim hayatımda :)) Sezon sonları ise en sevdiğim mevsimlerden... 




Dün nediren erken çıkabildiğimiz günlerden biriydi ve kendimizi bi avm nin sıcak koridorlarına bırakıverdik. Mutfak eşyaları satan yerlerdeki indirimler tabi beni büyülemişti. Hemen hediye alımı yaptık itinayla oralardan. Çok şık ev eşyaları aldık ordan hediye olarak. Çok cicilerdi hepsi :) [ yazar buraya resimlerini eklemeyi çok istemiştir fakat hepsi kutularında sarılı bulunmaktadır ] Sevdiklerime de bişeyler almak hele de özel hediyeler almak çok keyif aldığım bir iş, yeter ki şık olsun,beğenecek olsun :)
Sonra "indirim" yazan bir çok zaman severek ayakkabı aldığım sevgili ayakkabı satıcısının içini talan etsem de bulamadım işte, bulamadım alınacak bir ayakkabı, bir bot :/ 
Neyse biraz da klasik durağımız olan saatçiye uğrayıp istediğim saati kolumda seyrettikten sonra ennn yakın zamanda almaya karar verildim cebren ve hileyle. [Ne kadar kararsız olduğumu mu çözdü nedir Özlem, aldırmadı işte ] Ama artık hayallerimin taaa içindeydi ve indirim gelmeyeceğini adım gibi biliyorum. Alayım kendime doğum günü hediyesi olaraktan, kimseden hayır yok [sanırım saat severliğimle başa çıkacak biri yok etrafımda :)) ]

Bugün de istediğim ayakkabıyı bulamayınca bir fırsatta [ ki o fırsat gayet kendiliğinden oldu,çabalamadım yani :) ] çok güzel bir botla, ayakkabı buldum. Tabi ki sezon sonu indiriminden:)

 Mutluyum... İçimin biyerleri sızlasa da müsriflik yaptığımda...Rabbim sorma nolur hesabını...İhtiyacım vardır inşAllah gerçekten aldıklarıma... Müsrifliğimi ilan eden olmadı bu zamana kadar ama yine de zaman zaman olduğumu kabul ediyorum. İndirimlere dayanamadığımı, sezon sonlarını pek sevdiğimi...İtiraf ediyorum ! 


1 yorum:

  1. Sayın yazar :P
    İndirim günlerinde size eşlik edemediğim için Kayseri'den çığlık, ağlama, hüngürtü, foşurtu vb seslerimi işittiniz mi bilemiyorum. Lakin okurken inanılmaz keyif aldım... Eski günlere döndüm Birlikte yaptık sanki alışverişi...Seni ve ev arkadaşın Can insanı çok özlüyorum....

    YanıtlaSil