18 Haziran 2013 Salı

Kavuşmaya Az Kala :)

Az kaldı sanırım gitmeye artık... 
26 sı gece yola çıkacağız nasip et Rabbim...

Sorumluluklardan en büyüğü mü yüklendi omuzlarıma bilmem,
Bu 10 günü değerlendirme adına ne yapacağımı bilemiyorum,
Elim ayağım birbirine dolanıyor desem...
Hani "zaman insanın elinde eriyen buz misali" derler ya
Bunu orada daha kuvvetli yaşayacağım sanırım...

Daha gelmedi rüyalarıma Efendim...
Daha pırıl pırıl olamadı bişeyler içimde...
Ama 2 rüya gördüm :))
Birinde, inmişiz uçaktan bir otel odasındayız sanırım,
"Önce Medineye gidecektik" biz diyorum...
Ama nerede olduğumu bilmiyorum, perdeler kapalıydı :))

İkincisinde; gitmişim ama çantamı bi açıyorum ki dua kitaplarımı getirmemişim
Bi üzülüyorum ki :(
Bunlar da nereden çıkıp geliyorsa rüyalarıma :)

Bide bi arkadaş görmüş,
Uçaktaymışım, dolu dolu bir uçakta...
Gidiyormuşum :)

Heyecanlı bi gidiş bu bana...
Her anını doldurmak istediğim bi gidiş
Uyumaya korkacağım,
Hakkını verememekten korkacağım,
Dolduramamaktan...

Rabbim büyük...
Nolur doldurtsun...
Nolur turist gibi gidip gelmeyelim,
Gitme yolumuz da, gidişimiz de, dönüşümüz de
Mübarek, kutlu eylesin bizi...


5 yorum:

  1. Rabbim burdan doldurup gittiğin heybeni oarada boşaltıp..oradan doldurup getirmeyi nasip etsin inşAllah..selametle kuşlar gibi gidip gelesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , Allah razı olsun. Rabbim isteyen herkese nasip etsin...dolu dolu gidip gelmeyi versin bize :)

      Sil
  2. ağladım :'(
    güle güle git,güle güle gel, oradaki zamanın bereketli olsun inş.

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun canımmm, en yakın zamanda sana ve ailene de Rabbim nasip etsin, dolu dolu gidip gelmeyi :)

    YanıtlaSil