7 Haziran 2013 Cuma

Durun Siz Kardeşsiniz

Ülkemi karıştırıyorlar blogcum.
Ülkemi birbirine katmaya çalışıyorlar...
Ben üzgün..Ben korkulu..Ben duadar...

İnsanların haklarını, demokrasiyi sokaklarda aramalarını hiçbir zaman kabul etmiyorum.
Başkalarını huzursuz ederek huzuru aramayı
Yıkıp yakarak bi haklılık kanıtlanacağını da....

Tarih bilgim çok iyi olmamakla beraber tekerrürü bilirim ben,
Siyasi oyunların benim ülkemin başından hiç gitmediğini ve gitmeyeceğini de
Herkesin aç kurtlar gibi baktığı ülkemde aramıza yakılan ateşi haklı sayacak hale gelmişsek yazık bize.
Yazık hala dışarıdan dost aramalarımıza
Baykuşlara seyranlık oluşumuza...



Kimseden yana değilim
Siyasi bi sempatizan hiç olmadım
Kim yaparsa yapsın şiddete karşıyım sadece
Kim olursa olsun birilerinin canının yanmasına karşıyım
Birilerinin ülkemi bölmeye çalışmasına...
Birbirimizi gerecek konuşmalara karşıyım 
Sevgisizliğe, tahammülsüzlüğe üzgün...
Ağzımızdan çıkanı kulağımızın duymamasına karşıyım
Küfür edilmesine kızgın.
Karşıdakini linç etme çabasına,
Kişilik haklarının korunmamasına,
Çocuklarımızın siyasete alet edilmesine karşıyım
Sokakların talan edilmesine karşı
Ezilmişliğini ezerek çıkaranlara da karşıyım
Ezmek için fırsat kollayanlara da

Demokrasiyi sadece kendimizin hakkı sanmasak ya
Herkes özgürlük istiyor da...
Başkasının özgürlüğü ile çakıştığında özgürlüklerimiz
Çarpışmalı mı hemen alabildiğince, duyarsızca ?


İstediğim başkasının hakkını da kendi hakkımız gibi gözetmek...
Lütfen bi kere de nefsimizi temize çıkarmadan tartalım olayları..
Sağduyuyu beynimizden
Saygıyı yüreğimizden eksik etmeyelim
"Durun siz kardeşsiniz"... Siz-biz kardeşiz çünkü...
Kavgayla kimse iyi bir yere varmadı, varamaz ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder