15 Ağustos 2013 Perşembe

Yaz Bitmesin

Nasıl bir tatildi ?
Nasıl da hızla geçiverdi günler...
Ne zaman başladı, ne zaman bitti bu tatil ?

Kısa ama uzun cümleli yaşananlar var...
Çok güzel ve çok üzücü şeyler arka arkaya gelebilirmiş meğer...
Ve yaşadıkları insanın gerçekten bir rüya gibi geçiverip gidebilirmiş elinden,
Tutamazmış ya insan sevdiği hatıralarını her daim zihninde,
Sevdiği günleri elinde tutuveremiş ya ?
Sevmediklerimizse Rabbimin lütfu değil midir unutmak ?
Her daim aynı ayrılığın acısına nasıl katlanırdık, unutmak olmasaydı ?


İclal Aydın'ın "Yaz Bitmesin" diye bir kitabı var.
Sanırım lisedeydim, o zamanlar pek bi severdim Kendilerini
O'nun dediği gibi tutabilme isterdim yazı ellerimde
Ağustosun ortası gelmiş kapıma 
"Bana yaz olsa, hep yaz" diyen içimdeki cadıyı susturamıyorum :)

Yazdan kalanlar aklında, hatrımda kaldığınca yazılacak inşAllah
Resimler konulacak...
Umarım güzelliklerin çoğu işte o an akar gelir klavyemden...


Seviyorum seni klavyem :))



Kapıların En Güzeli




Yeşil Kubbe <3



İki Yakışıklı Bir Markette Sarılıyor




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder