24 Kasım 2012 Cumartesi

Ne Mutlu "Mustafa Kutlu" ile Tanışanlara

okuduğum kitaplardan da arada bir bahsedebilirm heralde...
bahsetmeliyim bundan
çünküüüü...
o birrr:
Mustafa Kutlu
nasıl da güzel yazar
hiç düşünmeden ellerim gidiverir ne zaman bi dosta ihtiyaç duysam
içimizden bir hikayeyle buluşturuverir bizi
içimizden yaşanmış,yaşanacak öyküler
içimizden bi dille yazılır hep onunla...
severim O'nu hep :)
bu sefer ki kısa kısa hikayelerden oluşan "Hayat Güzeldir" di...
ve yine kısa kısa canlara dokunmuştu kalemiyle işte 
ve ben okurken oraya gidiveriyordum
ama yine de itiraf etmeliyim ki çok daha fazla beğendiklerim vardı :)

O'nu ilk "Uzun Hikaye" ile tanımıştım...
ve filmini izlediğimde bu yıl(ki kesinlikle çok başarılı buldum diyebilirim filmi)
tekrar okumalıyım diye geçirdim içimden...
evet tekrar tekrar okmaya değer Mustafa Kutlu'yu
tabi kendinizi uzak bir köyde,kenar bi mahallede
sıradanmış gibi görünüp de fırtınaların,olayların içinde bi hayat süren kahramanın yerine koymak isterseniz ...


1 yorum:

  1. Üniversitedeyken okurdum Mustafa Kutlu'yu, sonra unuttum.Hatırlattığın iyi oldu, ben de severim onun hikayelerini, yeniden okumaya başlayayım inşallah.

    YanıtlaSil