4 Aralık 2012 Salı

Mutlu Pazartesi

Bir pazartesi akşamından merhabalar :)





Herkesin pazartesi sendromu olur ya..Yok benim..Her günü severim ben..Her gün güzeldir bence,adının önemi yok :)
Evet tabi bunda pazartesileri tatil yapıyor olmamın etkisi olabilir..Ama ama "Pazar Günü Çalışanlar Klubü"ndenim ben...Pazarları herkesler uyurken hızla çıkarım evden,herkesler gazetelerini karıştırıp,çaylarını yudumlarken ben sınıflar arası gidiş gelişlerle ilgilenirim...Eee tabi haftanın son iş günü olması hasebiyle eve "oouvv tatil" diyerek dönerim...Pazartesileri ise herkes koşarken işine, okuluna ben yatağımda dönmekle meşgul olurum genelde.. (itiraflar,itiraflar.. :)) Tersten yaşıyoruz galiba biraz  :))

Bu pazartesiyi evde PTBKK ile geçirmiş bulunmanın sonsuz mutluluğu ve huzuru içindeyim..Evet açılımını yapalım elbet: pijama,terlik,bilgisayar,kafein,kitap :))



Bikere haftada bir sabah saat alarmıyla uyanmamak nasıl da güzeldir..Sonra uzun bi kahvaltı (ki burda beni en çok ilgilendiren çay içme süremin uzunluğudur) Sonra bilgisayar,tabi kitaplarım...Akşam evde özenle yapılmış sıcacık yemekler ve akşam kahvesi....Ooo daha ne ister insan..Sağlık var şükür,dost var,tatil var :))

Genelde pazartesileri dışarıda geçirdiğimi ve dışarda yağmur yağdığını göz önünde bulundurursak bu değişik ve güpgüzel pazartesi için ayrı bir şükür etmeliyim sanırım...Kedilerin mayışması gibi mayışıp kalmak da güzel evde...Hem de çok güzel bazen..Tavsiyemdir ve şükür vesilemdir bu pazartesi gecesi :))





6 yorum:

  1. En üstteki fotoğrafı sen mi çektin? Merak ettim o kahverengiler ne menem yiyecekler. Bursa işi bir şeyler sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Biraz daha baktım da fotoğrafa, kitabı da merak ettim, detayları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yo yo ben çekmedim ama oradaki kahverengiler çikolatalı krep..kitabın adı da azcık zorlayınca okunuyor "çikolatalı krep ve demleme çay" ama nedir,nasıldır bilemem yani :))

      Sil
  4. Yazılarını çok beğeniyorum ve de kesintiye uğramamasını yürekten diliyorum. Her durumda şükredecek bir şeyler bulmana bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim,dediğim gibi,"kendi çapımda" yım işte :) hep bekleriz dünyamıza :)

    YanıtlaSil