13 Şubat 2013 Çarşamba

Neşeli Tatil Güncesi 1

Ooooo günler sonra şükür blogcuğuma kavuşturana :))
Bayağıdır ayrıyız, ve ben çok özledim bu ayrılıkta yazmayı.
"Tüh" dedim hep "olaydı blogcuğum çiziktirirdim şimdi heeeep bunları" :) 
Ama ayrı kalmanın da iyi yanları var muhakkak, nadas olmuştur ya bana.

Neyse yokken tatil yaptım, anne yemekleri yedim, gezmelere gittim, geç kalktım hatta televizyon bile izledim. Hem de hiç bilmediğim saçma dizilere baktım... Yaptım yani bunu :)

Tatil hatıralarım ve dipnotlarım gelecek parça parça nasipse... Bu arada bitirdiğim kitabım da var.. onla ilgili yorumlar da gelecek, ama sırayla. Bir klavyemle hasret gidereyim önce :)

Bursamda işlerim bitip de izni kaptığım gün hızla bavulumu hazırlayıp yola düştüm. Sürprizleri pek bi sevsem de annemciğimin önceden sevinmesini istediğimden hemencecik "geliyoruuuum" dedim. Adana'ya da bi selam çakma isteğimden ve özlemime engel olamadığımdan Adana aktarmalı gitmeye karar verdim ama kaldı ki direk olan otobüse de yetişemezdim. Gayet iyi Eskişehir'e gelmiştik ki Eskişehir'de bi teyze bindi. Teyze iki kişilik yer alsa iyiymiş, beni cama yapıştırdı, bide laf vuruyor "sığmıyorsan binme diye" "Tövbeeee" deyip devam ettim yola :) Kitabıma gömüldüm..Bu Cenk Enes Özer çok farklı bir adam, hamdolsun karşılaştığım için :) Yazdıklarına ortak oldum yol boyunca.



Nihayet Adanaya geldik, ama Adana yolları bile beni ziyadesiyle mutlu etti :) Nasıl değişik memleketimin kokusu, havası... Biraz otogarda etrafı seyrettikten sonra vakti gelen Maraş otobüsündeki yerimi aldım...Yine gelene kadar kitabımı okudum. Daha yoldayken gelen kahvaltı teklifleriyle başım dönmüştü zaten.. Hele de teyzemin kahvaltısı yani :)) Gerçekten de başımın döndüğü kadar vardı, bir kere her şey doğal, tabı yapılan salatalar,hamur işleri oooo.. Yolda başımın döndüğü kadar gözüm de döndü :) En güzeli sevdiklerinle olmak yine de muhakkak. Sevdiklerinle ve seni sevenlerle olmak güzel, güven verici... Allah yokluklarını vermesin.

Tatil iyidir yani...
Tatil neşelidir...
Tatil "iyi ki var" dediğimiz...
Sevdiğimiz...
Bağrımıza bastığımız...
Dört gözle beklediğimiz...
Tatil ah tatil  :))  


1 yorum: