27 Aralık 2012 Perşembe

Erken Sabah

Günaydınlar :)




Sabahın keyfini hemencecik kayda geçmeli diye düşünüp,klavyemin başına geçiverdim. Erken kalkmalar kışın zor olsa da keyfine diyecek yoktur.Hele de uykunuzu alıp uyanmışsanız yataktan ooo ne kadar bereketli olduğunu günün insan görmüş oluyor. Tabi bunun için geç yatmamak çok önemli. Sabah namazıyla güne başlayıp ardından dualar ve Kuranı Kerimlerle ruhunuz ısındıysa,biraz da bedeninizi ısıtacak bişelere ihtiyaç vardır işte şimdi. Kahve,çay tercihimdir her zaman ama kışın sanırım bitki çayları daha sağlıklı oluyor. Yeni favorim; ıhlamur,karanfil,tarçın,zencefili kaynatıp ve bir parça limon dilimlemesi.. Hmm,hiç de fena değil... 




Güne böyle sakin başlamak gerçekten ruhuma çok iyi geldi son bir kaç gündür. Aslında bunu keyfini İstanbul'a gittiğim pazartesilerde yaşamıştım ilkin,"hava aydınlanmadan da hayat başlıyormuş meğer" demiştim.Uykum açılmadan dolabımın kapağını açıp,koşa koşa kapıdan çıkmaktansa insan bi kendine gelip,gün içi işlerini kafasında toparlayıp,manevi zırhını kuşanıp,en güzel cicilerini ütüleyip en güzel haliyle hayata hazır olmalıymış..

Şimdi bu kadar güzellemenin ardından hep erken yatıp kalkan biri olduğumu sanacaksınız.. "Gece 12 olmadan uyuyamam,sabah namazdan sonra yatmazsam olmaz (ki sünnete aykırı olduğuna da çok üzülerek)" diyen hep bendim,hep ben... 

Yo yo hayatı kaçırmamak adına sabahların da kıymeti iyi bilinmeliymiş..Ama yine de yazmak için en iyi vakit gece bence. İlham denen peri,melek,kuş (ne olduğuna karar veremedim:) ) geceleri geliyor... Bak gelip de mutluluğumu tarif ettirmedi işte bana sabah sabah :)) 






Vee söylüyorum içimdeki zıpırla; "sabah erkenden kalkarıııım,arabalardan sarkarııım :))" (bu yıllar önce radyoda dinlediğim sabah programlarından birinden kalma,erken sabahlara çok uygun )






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder