16 Aralık 2012 Pazar

Aman Dikkat,Dünyaya Geldik

Günlerdir bir şeyler yazmak için can atan bir ben vardı inanın...
Amma velakin umduğumuz gibi olmamakta hayat bazen...
Değişik hem de çok değişik sürprizleri vardı..

"Ve Rabbimin başkalarının yaşadıklarına bizi şahit tutmasında muhakkak bir hikmet vardır" diye baktım olaylara..Hayrolsun hepimize...

İnsan ilginç bir varlık...Dünya ilginç bir yer..."Ne oldum değil,ne olacağım" demeli ve Rabb ile bağlantı asla koparılmamalı (imiş)... Ne zaman O'ndan azcık uzaklaşsak yaralar sarıyor etrafımızı dünyada,dikenler batıyor her yanımıza...

Mehmet Gündem der ki; "ben iyi ile ilgili olursam benimle ilgili her şeyin iyi olacağına inanıyorum" işte bütün mesele bu hayatımızdaki sanırım :))


1 yorum:

  1. Rabbim hepimizin akibetini hayreylesin.Hikmetine ram eylesin...

    YanıtlaSil