19 Aralık 2012 Çarşamba

Güle Güleee

Merhabalar,
Bir İstanbul masalının ardından,
Bir güzel günün ardından...




Veee Göktürk-2 adlı uydumuz uzaya fırlatıldı dün.Tabi bi gurur vesilesi bizim için de.Lakin gitmeden haber verseydi,içine atıvereceklerim vardı,müsait biyerde iniverirlerdi :))

-Her şeyden şikayet edenler
-Kabalık yapmaya hakkı olduğunu sananlar
-Sen bişe anlatırken inatla kendi kafasındakini anlatmaya çalışanlar
-İnsanları sevmeyenler
-Çocuklara gülmeyenler
-Benciller
-Hep kendinden bahsedenler
-Aramayıp sormayıp "beni hiç aramıyorsun" diyenler
-Dedikoducular
-Telefonda "beni tanımadın mı?" diye şaşırıp kalanlar
-Sigara kullananlar
-Espri yapamayanlar
-Yapanları anlamayanlar
-Hem yapamayıp hem gülmeyip "hıııı çok komik "diye dalga geçenler
-Mola yerlerindeki wc lerde dünyanın parasını alıp sonra oraları temizletmeyenler
-Bayandan sürücü olmaz diyenler
-Gereksiz feministliklerde bulunanlar
-Severken boğanlar
 :))

Şimdilik bunlar...Hadi bi hayalleyelim onlarsız neşeli hayatı :))

3 yorum:

  1. Kendimi gördüm bu bazı uzay fırlatılması gerekenler içinde. Bazılarında da bendeki seni

    YanıtlaSil
  2. Bacım dünyada adam bırakmadın gari!!bekle de önce Mars'ta bir yer ayarlayalım..Hem biliyorsun, ne demiş sair "yaratıklar sekili:))"..neyse bu bir yana ben su sevimli İskoç bebelerine benzeyen cocuğu cok sevdim...

    YanıtlaSil
  3. bi kısmı gitse fena mı olur ?? bence olmaz :))

    YanıtlaSil