16 Aralık 2012 Pazar

Geç Olmadan

Aaaa bu arada bi İstanbul gezisi yapmıştım...
Kuzucuklarımla beraberdik akşam ve ablamla abim... (seviyorum bu insanları yahu :) )
İnsanın ailesi başka bişe gerçekten (buradaki kastım yerinin başka olması..yoksa bence aile arkadaşın,arkadaş ailenin yerini hiç tutamaz:))
Her zaman yeğenlerime bişelerle gitmeye çalışırım,sevdikleri bişelerle.Bu kez ellerimle yapmanın makbuliyetine inanıp akşam waffle yaptım..Dikkat buyrunuz lütfen bu kez Özlemciğim değil ben yapabildim:))
Biraz acemiceydi kabul ama sanırım lezzetli olabilmişti :)






Asıl gidiş amacım,babası vefat eden arkadaşıma destek olmaktı...Gerçi bilemedim böyle bi durumda insan nasıl destek olabilir ? Ama yanında olmalı yine de..Hayatı paylaşmak adına yanında olmalı dostlarımızın..Ve O'nu ne kadar özlediğimi fark ettim,ve dostun ne kadar da güzel olduğunu (az önce demiştim aile başka arkadaş başka :)) Evet zor çok zor bi elin,kocaman baba ellerinin insanın elinden kayıvermesi ve geride gözü yaşlı bir sürü insanla baş başa kalmak,anılarla başa çıkmak..Zor ama iyi ki iman var,iyi ki Rabbimin ellerimizden tutuşu var... Ve dostumun tabiriyle "imanı olmayan bir insanın kaldırabileceği bir acı değil" Allah en hayırlı ölümü versin bize de sevdiklerimize de...










Geç olmadan;
Hayatı anlamlı yaşamalı imiş meğersem..
Arkadan hep hep hep hayırla anılmalı imiş...
İyi dostlar biriktirmeli imiş hayatta..
Ve sevdiklerimizi kaybetmeden,öbür aleme yolcu etmeden evvel bolca beraber vakit geçirmeli imiş...
Annemizi,babamızı,kardeşimizi ve dahası yeğenciklerimizi sıkı sıkı sarmalı imişiz...

Ve sonra üzüleceğimiz işler yapmayıp,sözler söylemekten çekinmeli imişiz...



3 yorum:

  1. Bu evdekiler de seni cok seviyor bebisim <3 en kısa zamanda ( mesela yarin) yeniden gelişini bekliyoruz... Bu defa tatlı benden;) sen seversin diye kabak tatlısı yaptım bugun...hem de organik kabaktan...neyse kabak tadı vermeden ayrilim artık...hmmm bu arada şarkıyı cok beğendim.adi neydi?zaten bas gitar sesini oldum olası sevmisimdir,zevkli kızsın sekerim;)) C U , XX

    YanıtlaSil
  2. oooo yaşasınnnn :))
    çok mutlu oldum..kahveler de benden ozaman..sıcak sıcak içelim ama :)) Allah kavuştursun :))

    YanıtlaSil
  3. B b m bi ara da buraya uğrasan ne mutlu olurum hem de bunca ihtiyacım varken sana. Ben çok özlüyorum eskileri...bizi.... büyümek ne kotu niye kimse söylemedi bize bunu...

    YanıtlaSil