16 Ocak 2013 Çarşamba

Sensiz Olmaz..Sensiz Olmaz..

Güneşle,neşeyle başlar salı işte..
Enerjisiz başlayan bir hafta bitmez ki..
Yokuş tırmanmak gibi salı,çarşamba, perşembe...
Sonra birden hızla akar hafta sonu...

Nasıl bir enerjiyle başlarsak,öylece devam eder hayat da..
Nasıl bakmak istersek öyle görürüz genelde...
Nasıl olmak istersek öyleyizdir en nihayetinde...
Mutluymuş gibi yapmak mutluluğu sağlamaz mı bir çok zamanlar ?
Neşe saçmak neşelendirmez mi en çok kendi kalbimizi ?
Hayat hızla akıp giderken,
Her bir günün hakkını vermek niyetim...
Yaşım alıp başını uzaklara giderken 
"Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım" da ağlamamak isterim...
Ondandır hayatımı anlamlı kılma çalışmalarım...
Ondandır "birilerinin hayatlarına dokunma" çabalarım...
Hayat, sadece kendimiz için yaşandığında değil, 
Birilerine vakfediliğinde,
Birilerine anlam katabildiğimizde anlamlıdır zira..
Bugün birini izledim usulca...
O da etrafına baktı usulca izleniyor muyum diye...
Her an bir kayıttaysak ve izleniyorsak en güzel halimizle çıkmak istemez miyiz?
En güzel gülüşümüzle..En saf halimizle..En huzurlu kalbimizle..




Hayat diyorum ya...
Anlam katmalı yıllara..Aylara..Günlere..
Birilerine, kendimize anlam katmalı her bir gün..
Sevmeli çok..Nefret için çok kısa günler,yıllar kısa nefrete...
Madem O'ndandır; sevmeli...
Madem O var,
Hayata anlam, hayata neşe...
Umut...Huzur...Gülücük...Aşk...
Hep içimize dolsun..Hepimizde olsun :) 






2 yorum:

  1. Ondandır "birilerinin hayatlarına dokunma" çabalarım...

    Eyvallah diyorum ya.
    Tabi bu sözü siz yazarken neler hissettiniz bilmiyorum. Hangi duygularla yazdınız bilmiyorum.
    Ama benim bu günlerde düşündüğüm bir şeyle tevafuk oluşturdu. Mesela salı günü Mevlid Kandili olması münasebetiyle iş yerinde ki arkadaşlarıma birer adet hadis kartelası veya benzer ufak bir hediyeleşme projem var. Ben onların hayatına böyle dokunmak istiyorum.
    Siz ne hissederek yazdınız bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle...
      Dünya ahiret hayatını parlatacak bişeler yapmak..
      anlam katmak insanlara..
      kendine Müslüman olmamak..
      duyarlı olmak..
      Herkesi sevmek..Herkesi "O"ndan ötürü sevmek..
      ve buna benzer bişilerdi işte anlatmak istediklerim :)

      Sil