27 Ocak 2013 Pazar

Seviyorum :)

Uzun yoldan geldim ben bugün...
Parmakla sayınca az ama kalple gelirken uzun
Kuzularımla iki gece beraberdik 
Kuzularımla iki gece on sene öncesi benim için

Yeni hayatıma başladığım zaman bana
Hayatın anlamlandığı zaman
Siyah beyazlıktan renkliliğe geçişim benim o zamanlar
Şimdi birilerinin hayatı renklensin istedim
Çocuklarımız kayan yıldızlar olmasın
Dünya sevgiyle dönüp duruken
Gerçek sevgiyi öğrensin yürekleri
İncitmeyecek sevgiyi öğrensinler
Sevmeyi öğrensinler herkesi
Sevmeyi...

Diyor ya Muzaffer Tayyip

                    Ben seviyorum insanları
                    Bana benziyorlar hepsi

İşte öyle
Bana benziyor onlar da
İhtiyacımız var ruhumuzun doyumuna tıka basa dolu karınlarımızın yanında
Ruhumuzun O'na ihtiyacı var
Bütün acılar O'nsuzluktan
O'nu anlatmalı ondan
Canlarım...Can kuzularım
Ne kadar yorulsam da (kabul:) ) seviyorum onları
Seviyorum yaptığım işi
Seviyorum insanları 
Bana benziyorlar hepsi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder